Hae tästä blogista

sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Stephenie Meyer - Twilight-sarja

F vauhdissa~ Kuukauden tauko :D *oho* Kiirettä pitänyt @___@ No niin, Twilightit. :d

Sankarittarena ihan perusfiksu tyttö Bella, joka rakastuu salaperäiseen Edwardiin. Edward paljastuu vapyyriksi, mutta sehän ei Bellaa estä. Edwardilla on kokonainen vampyyriperhe, jolla on joitain erityistaitoja, esim Edward lukee ajatuksia. Bellan paras ystävä, Jacob sitte paljastuu vielä ihmissudeksi, ja ihmissuhdesoppa on valmis :D Niin ja Edward, kyllä, kimmeltää auringossa...

<<Kirjasarjan ensimmäinen osa, sarjassa on neljä kirjaa.
Noh... Kyllähän mä tästä ihan tykkäsin, pari vuotta sitten... Nykyään toi juoni tuntuu vaan niin typerältä xd
Eikä elokuva parantanu asiaa, Kristen Stewart ilmeettömyyksineen :s Mutta kiitän Stephenie Meyeriä ''Bree Tannerin lyhyt elämä'' kirjasta, siitä tykkäsin :3 Tuomio on jälleen ristiriitainen.
2½/5. Lol, JK, 1½/5 ^u^

May the odds be ever in your favor! ♥
- F

1 kommentti:

  1. Mä luin tän sarjan loppuun sillon viime kesänä ... ? (゚Д゚,,)­ノ Ihan hyvähän se oli. Aamunkoi'sta innostuin niin, että luin sen 3 päivässä :'D En aluks tykännyt Uusi Kuusta, kun siin ei ollut Edward'ia paljoakaan, mutta, kun luin 2 kerran olin "JACOB JACOB EIIII TTATT" Elokuvat oli kyllä aika surkeita. Olin erittäin pettynyt Aamunkoin 1 osaan, ssin ei näytetty, kun Edward polvistu Jacob'in eteen( ≧Д≦)(...Antamaan blowjobbia >__>'') Bella on mun mielest jotenkin draama kuningatar(mainen) 〇_o

    ps. JK ? oAo;; Rento arvaus: Just Kidding ? owo

    VastaaPoista