Hae tästä blogista

maanantai 5. maaliskuuta 2012

Michelle Harrison - 13 lahjaa

Hei. Sori, en oo oikein nyt moodissa kirjoittaa :[ Mutta mä kirjoitan vielä muutaman postauksen ennen A:ta. :')

Tarina kertoo 13-vuotiaasta tytöstä, Tanyasta, joka on aina nähnyt ympärillään keijuja. Keijut eivät ole mitään Helinä-Keijun tapaisia, tosiaankaan,  vaan Eoin Colferin tapaan ''muunneltuja'' keijuja. Tanyan äiti pimahtaa kaikista keijujen aiheuttamista sotkuista, ja lähettää tytön isoäiti-Florencen luo kesäksi. Isoäitikin on kumma, ja torjuva Tanyaa kohtaan, mutta synkästä syystä.


Ihan  hyvä, vielä mulla kesken :) Melko vakuuttava jo, ihan ok ^^'

☆ tähteä viidestä :3

-F
Servant of Eviliä kuunnellen  ☜(≡^∇^≡☜)


EDIT:: Sain luettua muutama kuukausi sitten... HERRANJUMALA SE OLI TÄYDELLINEN :3 ♥ Suosittelen lämpimästi, paranee loppua kohti huimaa vauhtia ♥

5 kommenttia:

  1. 3/5??!! Yks parhaista kirjoista mitä oon lukenu ._. !!11

    VastaaPoista
  2. Mulla on toi ja TOI ON MUN PARAS KIRJA EVER! En vaihtais mihinkään! ei se oo OK! vaan se on TÄYDELLINEN♥ Lue loppun niin tajuat! Oon lukenu sen puol vuotta sit, mutta silti se on paras!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain luettua sen joskus maaliskuussa, jä mä tykästyin ihan VALTAVASTI loppujen lopuksi ♥



      -F

      Poista
  3. samaa mieltä Rosaliinan kaa !!11

    F - et oo ees lukenu sitä loppuu nii ei kannata haukkua D::

    - A, joka ei jaksanut sisään kirjautua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä haukkunut :D Ei vaan oo mun tyyliä, sori D: :D



      - F

      Poista